نظريه توليد عشق
 
اقتصادی و گردشگری
گردش
 
 
چهار شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 11:19 ::  نويسنده : دوزال

 

تولید یکی از نظریات اساسی در علم اقتصاد است. این نظریه به صورت عمده پیرامون این نکته بحث می کند که برای تولید مقدار مشخصی از کالا و خدمات چه مقدار از منابع و با چه نسبتی بایستی با یکدیگر ترکیب شوند تا محصول مورد نظر تولید شود. این نظریه به میزان اثرگذاری هر یک از منابع در فرآیند تولید می پردازد و شاخص هایی چون تولید متوسط٬ تولید نهایی و تولید کل را تحت نظر قرار میدهد. ورودی های یک تابع تولید را نهاده های تولید و خروجی های آن را ستاده تولید می نامند.
در اقتصاد عشق ما٬ عشق می تواند خود یک محصول نهایی فرض شود. در این صورت بایستی بررسی کرد که چه اقلامی بایستی بایکدیگر ترکیب شود تا عشق تولید شود. یا به قول بعضی ها عشق در و شود. به صورت ریاضی می توان گفت که بایستی در نهایت این بحث٬ به تابعی مانند ذیل برسیم که بر اساس آن٬ عشق مبتنی بر نهاده هایش قابل بیان باشد.
TLP = f (A1, A2, A3, ..., An)   TLP: Total Love Production
بعد مي توان به ازاي هر يك از اين موارد٬ بررسي كرد كه آيا مشتق اول و دوم تابع نسبت به آن عامل مثبت است يا منفي. بر اين اساس ويژگي هاي تابع توليد عشق را شناسايي كرد. من يكي از عوامل بسيار موثر را در توليد عشق توسط يك فرد و يا حتي در سطحي وسيع تر توسط يك زوج و يا يك جمع٬ شرايط محيطي رشد و پرورش مي دانم. در واقع من براي A1 محیط خانوادگی است. کسانی که در خانواده ای مهربان و دارای روابط صمیمانه رشد می کنند و بزرگ می شوند قادرند احساسات خود را بهتر بروز داده و در مجموع روابط عاشقانه تری از خود نشان دهند. مشتق اول نسبت به این متغیر مثبت است یعنی هرچه این محیط صمیمی تر و عاطفی تر باشد میزان بروز عشق بیشتر خواهد بود اما مشتق دوم منفی است. یعنی رشد اثرگذاری کاهنده است.
فکر می کنم برای شروع دوباره این یادداشت ها٬ همین قدر کافی باشد. خوشحال میشوم اگر مخاطبان این یادداشت ها نیز در صورت تمایل٬ در یافتن عوامل موثر بر بروز عشق توسط یک فرد با ما همکاری کنند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


من ... از دیار خطه ی مذهبی و توریستی دوزال به امید آن که مطالبم نیازهای شما دوستان عزیز را فراهم کند و عاشقانه دوستتان دارم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اقتصادی و گردشگری و آدرس doozal489.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 9411
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1